Din order - Så hanteras den
![](/image/1710/20181107_141326.jpg)
1.
Vi tar emot och skriver ut din order för hantering i turordning. Har du valt till "MM Express" i kassan före kl. 10.00 (vardagar) får din order VIP-behandling och går före alla andra beställningar i kön.
![](/image/1671/20181106_084653.jpg)
2.
Vi märker upp maltpåsar i olika storlekar tillsammans med 3-5 ordrar i taget.
![](/image/1672/20181106_084150.jpg)
3.
Vi väger upp malten i exakt måttanvisning efter din beställning.
![](/image/1673/20180925_131316.jpg)
4.
Malt som ska krossas (välj mellan hel, krossad alternativt dubbelkrossad malt) tas in i krossningsrummet. Här borstar vi noggrant rent när vi byter maltsort i krossningen för att undvika att olika sorter blandas.
![](/image/1711/20181107_151236.jpg)
5.
Efter vi tillslutit påsarna hämtar vi jäst och humle i kylen till din orderomgång.
![](/image/1674/20181106_084303.jpg)
6.
Vi plockar ihop alla varor till din orderomgång.
![](/image/1675/20181106_084346.jpg)
7.
Din order behandlas på en packvagn som körs till packningstationerna.
![](/image/1383/20180925_131349-1.jpg)
8.
Vi bockar av och trippelkollar att vi fått med alla dina varor korrekt innan vi paketerar ihop för frakt.
![](/image/1676/20181106_084437.jpg)
9.
Frakten bokas och hämtas upp av PostNord varje (vardag) e.m. Har du valt "hämtas på plats" kontaktar vi nu dig. Du kan hämta upp din beställning dygnet runt hos oss i vårt självbetjäningsrum.
![](/image/1953/Olbild.jpg)
10.
Du får mailmed sårnings nummer så du enkelt kan följa ditt paket. Om du valt faktura som betalsätt så kommer den till den e-post adress du angav vid köptillfället, e-postfakturan levereras av vår betalpartner Svea Bank. Nu får du hem din beställning - dags för dig att brygga!